lucababa blog

A család legújabb büszkesége, Orosz Luca cucca.

Utolsó kommentek

  • s.mami: Szia Kicsi Lucám ! Gratulálok a felkészüléshez... (2011.12.13. 20:01) Jöjj el hozzánk
  • s.mami: Drága Lucusom ! Igazad volt, hogy nem engedted,... (2011.04.28. 07:54) Locsolás
  • Spapa: Szia Luca! Ügyes vagy. A gyakorlottságod pedig m... (2011.04.08. 22:00) Egészségünkre!
  • Spapa: Luca! Ha így közelítesz a Topihoz, úgy körbenyal... (2011.02.19. 13:23) Maszat Manci
  • Spapa: A győzelmedet a Rota-vírus felett igazán megjele... (2011.01.29. 13:15) Zene nélkül mit érek én?
  • Utolsó 20

Babaruha Kisokos

Friss topikok

Fanni

2011.07.25. 21:17 - josepapa

Nos kérem, jó régen nem jelentkeztem, de azt hiszem, hogy ez érthető, kicsit felpörögtünk itt az elmúlt időszakban. Végre kibújt anya pocakjából Fanni július 17-én, 3300 gr és 55 cm volt akkor. Már sokkal nagyobb egyébként, tegnap volt ugye egy hetes, és szerda óta itthon vannak.

Anyáék picit izgultak, hogy mi lesz itthon velünk, de persze mivel én egy kis angyal vagyok minden a legnagyobb rendben van. (Az ne zavarjon össze senkit, hogyha anyáékkal beszél rólunk, akkor ők inkább a Fannival kapcsolatban emlegetik majd az angyalokat. Nyilván, mivel tökre elfogultak:) Szóval itthon vagyunk, végre 4-en, mert apa se dolgozik még egy ideig és minden nagyon fáin, ahogy Tomi mondaná. Anyáék boldogok, én kaptam egy csomó ajándékot, Fanni pedig tényleg nagyon jó gyerek, sőt túl jó. Lesz még ebből gondom asszem. De mindegy, imádom persze:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja igen, apa pedig mindenkinek azt üzemi, hogy éljen a NŐURALOM!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lucababa.blog.hu/api/trackback/id/tr573097791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása